10-årsjubileum & DaDaDovre (23.04)

10 (Copy)-10-aar-jubileum-dadadovreLørdag 23. april var det duket for storslått feiring av Prosjektskolens 10-årsjubileum med konsert, taler, utstilling, helgrillet gris på spidd (!) og ikke minst den uforglemmelige forestillingen DaDaDovre med studentene og bandet Dromedar. Bandet Dekandance (Aslak Nygren og Terje Nicolaisen) beæret oss med en utekonsert i våre nye lokaler i Pilestredet, som de også gjorde på åpningen i 2005, og æresgjest og medgrunnlegger Yngve Rønning talte med rektor Vilde von Krogh. Her følger en del foto og video fra jubileet og forestillingen.

Vi vil gjerne benytte anledningen til å takke alle som kom og gjorde dette til en av de allere fineste aftener, og ikke minst alle støttespillere av skolen gjennom de siste 10 årene. 10 more years!

(Dokumentasjon: Ask Holmen, Tommy Damstuen, Åse Karlsen, Marianne Bredesen, Kjersti Vetterstad, Tommy Grov)

DEL 1 Vaskeriet (foto/video) / DEL 2: Teateret/DaDaDovre (foto/video)

Vaskeriet (Dekadance, taler og utstilling):

Teateret/forestillingen DaDaDovre: