Finansiering og lån/stipend

LÅNEKASSENProsjektskolen gir rett til lån og stipend i Lånekassen og er offentlig godkjent for inntil 80 studenter.

Kostnaden er kr 29 500,- per semester og er støttet av Lånekassen. Skolepengene inkluderer materialpenger som du kan få refusjon for ved fremvisning av kvittering.

Hvis du bekrefter tilbud om studieplass må du betale inn 1500 kr i forskudd på skolepengene.

Prosjektskolen er også godkjent av den svenske “Lånekassen”, CSN. (Centrala studiestödsnämnden). Er du svensk og vil studere kunst på Prosjektskolen, kan du søke finansiering her: http://www.csn.se

Søknadskjema finner du ved å klikke her.  Du kan også sende søknaden til e-post-adressen post@prosjektskolen.no

Vi krever ikke generell studiekompetanse.

For spørsmål kan vi nås på tlf 22 11 48 90/91 82 23 60 eller post@prosjektskolen.no. Vi tar deg gjerne med på en omvisning på skolen. Ta kontakt med oss på forhånd, så avtaler vi tidspunkt.

•  Søk stipend og lån i Lånekassen
  •  Søk stipend og lån hos  CSN (SE)
Prosjektskolen kunstskole - Eksperimentelle kunststudier i Oslo sentrum