Juleutstillingen - sal 2

DOKU: JULEUTSTILLINGEN ’21

Helgen 11./12. desember gjennomførte vi vår første juleutstilling i våre nye lokaler i Borggata, og det var en sann fryd å oppleve hvordan våre studenter klarte å ta i bruk de store salene våre med en rekke ulike uttryk og medier, samt vår første kunstkino. Til tross for avlyst vernissage ble det godt besøkt tross maks begrensing i lokalene pga nok en runddans med smittevernstiltak. Om du var på besøk eller ei den helgen, kan du nå få se hvordan det hele ble i vårt bildegalleri. I galleriet og sal 1 var det 1. klasse som stilte ut, mens 2. klasse stilte ut i deres 308 m² store sal – som vel må være en av de større utstillingsrommene i Oslo.

OBS: Mange foto som kan ta tid å laste inn på treg linje.

Med ønske om et godt nyttår (fritatt for altfor mange nye greske bokstaver) fra alle oss på Prosjektskolen ❤️

Sal 2 (2. klasse)

Sal 1 (1. klasse)