Foredrag med Hans Gaarder (Nyhetsspeilet)

hans gaarder prosjektskolenMot slutten av kurset KOMPLOTT: KUNST OG KONSPIRASJON var vi heldige å igjen få besøk av Nyhetsspeilet-skribent og selverklært forsker-artist Hans Gaarder. Han tok studentene på en virkelighetskarusell basert på hans egne undersøkelser i internettets skyggedaler, og berørte temaer som materiell vs spirituell virkelighet, medie-tabuer og sensur, 9/11, skjulte makthierarkier, satanisk-reptiliansk innflytelse på amerikanske presidenter og popstjerner som Freddy Mercury, Rihanna og Bob Dylan, utenomjordisk innflytelse på jorden og mye mye mer.

Fra Hansgaarder.info: Som frittstående forsker, forfatter og undersøkende journalist med et åpent sinn og med fokus på å sette sammen det store puslespillet (”dot connecting”) basert på informasjon fra ”den skjulte maktens mørke underverden” har et motto pekt seg ut som dekkende: ”Selv om virkeligheten overgår fantasien – så er det likevel virkeligheten”.

banner_150415NY