Skoletur og utstilling i Berlin

I februar/mars dro 25 av våre førsteklassestudenter til Berlin for masterclass med lokale artister samt for å forberede utstillingen Pallettes på Feldfünf i bydelen Kreuzberg i regi av Sebastian Makonnen Kjølaas, Siri Hjorth, Ellinor Aurora Aasgaard (fra kunstnerduoen Aurora Sander), Sam Lubicz (333 Boyz) og Mikael D. Brkic. Under kan du se bilder fra åpningen og lese artikkel om turen i kulturmagasinet Subjekt.

«Hva ville du gjort med tre hundre euro, to ukers produksjonstid og en europall i technohovedstaden? Et kull fra Prosjektskolen dro ut for å klubbe, men de rakk også å ferdigstille utstillingen de var der for å lage. Slik løste de oppgaven «

Les mer om turen hos Subjekt.no: 25 kunststudenter dro til Berlin for å klubbe og lage utstilling

Les pressemelding fra Feldfünf om masterclass og Pallettes-utstillingen på Feldfünf sine sider (DE/ENG)

(Foto: Shauna Summers)