Prosjektskolen kunstskole - Eksperimentelle kunststudier i Oslo sentrum

DOKU: SOMMERUTSTILLINGEN 2023

Fra installasjoner, skulpturer og performance til kinetisk kunst, videoinstallasjoner, tekstilkunst og trash art, klarte våre fremdjerve unge kunststudenter nok en gang å trylle frem en slående visuell og tankevekkende sommerutstilling helgen 26.05-28.05 som trakk til seg hundrevis av besøkende

En av de mest fremtredende egenskapene ved denne utstillingen er det brede spekteret av materialer og teknikker som er tatt i bruk. Selv om du finner både maleri og tegning representert her, har ikke studentene latt seg begrense av tradisjonelle medier, men har i stedet tatt i bruk nye og uvanlige materialer. Fra resirkulerte objekter til digitale medier har disse kunstnerne utvidet grensene for hva som er mulig innen kunst.

Årets sommerutstilling er ikke bare et vitnesbyrd om studentenes ferdigheter, men den er også en demonstrasjon av deres evne til å tenke utenfor boksen og utforske hva kunst er og kan være.

Spesiell takk til Vigelandsmuseet for donasjon av materialer til våre studenter!

Utstillingsåpning 26.mai

Sal 2 – 2. Klasse