Prosjektskolens lærere på Oslo Open i helgen

OSLO OPEN PROSJEKTSKOLEN 2015I forbindelse med Oslo Open holder Prosjektskolen avdeling Fabrikken dørene åpne i helgen, fra lørdag 18. til søndag 19. april mellom kl 12:00 og 18:00! Her blir det kunst og åpen cafe med dans og sang og musikk. Enkel servering med mat og drikke og diverse kunstneriske innslag.

Prosjektskolens lærere er alle aktive samtidskunstnere som er bosatt i Oslo, og Fabrikken huser atelierer for blant annet 4 av skolens lærere. Det vil være mulig å få besøke disse, samt få en liten gjennomgang på huset.

Følgende Prosjektskolen-tilknyttede kunstnerne presenteres på Fabrikken denne helgen: Vilde von Krogh, Marianne Bredesen, Kjersti Vetterstad, Sebastian Makonnen Kjølaas, Morten Magnus ++
Du finner oss i Hausmansgate 31, inngang Maribosgate (se kart under).

Kart til Prosjektskolen avdeling Fabrikken:

Bilder fra forberedelsene til Oslo Open: