Skeive dager/Europride 2014

En av Prosjektskolens elever, Roger Robberstad, er en av 40 kunstnere som i år er representert på Europride i Oslo. Han er en del av kunstnergruppen Skeive Kunstnere, som skal ha utstilling i Pride Park på Rådhusplassen denne uken. Utstillingen åpner 25/6 kl. 17:30. Skeive Kunstnere er en gruppe av mangfold og viser dette gjennom å ha stor bredde i stil, art, kunstners erfaring, alder, etnisk bakgrunn og selvfølgelig seksuell orientering. Hovedprinsippet er respekt og likeverd, vi er mennesker, ikke kategorier. Skeive Kunstnere er en dynamisk gruppe som stadig er i bevegelse med antall medlemmer, kunstuttrykk og utstillingsomfang. De er en frivillig organisasjon, og kulturgruppe under LLH Oslo og Akershus.

bilde 1