Søknadsfrist for neste skoleår: 15. april

FRIST-HOURGLASSNå nærmer søknadsfristen for deg som ønsker å begynne på Prosjektskolen kunstskole neste skoleår – 15. april, allerede under én måned igjen! Vi krever hverken generell studiekompetanse eller tidligere erfaring med kunst/håndtverk, men vi legger vekt på motivasjon og potensiale. Lær deg skulptur/performance/tegning/film/lyd/3D-print/kunsthistorie m.m. hos oss, og gled deg til studietur til Spania. Så sett deg ned og sleng inn en søknad via nettsidene våre i løpet av påsken da. Husk at vi er ledende på landsbasis på å få studentene våre videre til høyere utdanning innen kunst, arkitektur og media. Og vi er støttet av Lånekassen ;)

Prosjektskolen er en ett-/toårig kunstskole i sentrum av Oslo som er drevet av aktive samtidskunstnere og tilbyr et bredt spekter av gjestelærere og foredragsholdere.

PS: Det blir også mulig for deg å ta med en fysisk portefølje og snakke med rektor og lærere under Oslo Open 16. mai og få søknaden din vurdert der. Mer info om dette snart, følge med på nettsidene våre eller på sosiale medier.

Søknadsskjema finner du her.undervisning2_prosjektskolen_DSC069sss61