Studietur til Berlin

Fra forrige studietur til Berlin, som viderførte 90-talls konseptet Gallery Beat med å råfilme utstillingsåpninger og andre kunstarrangmenter

I løpet av de neste to ukene befinner våre førsteårsstudenter seg i Europas kunsthovedstad Berlin sammen med Sebastian Makonnen Kjølaas og Siri Hjorth i samarbeid med de Berlin-baserte kunstnerne Mikael D. Brkic, Ellinor Aurora Aasgaard fra duoen Aurora Sander og Sam Lubicz fra 333 Boyz. Studentene vil besøke gallerier og museer, samt møte en rekke lokale kunstnere på deres ateliéer.

Studieturen avsluttes med utstilling på Feldfünf – Projekträume im Metropolenhaus i Kreuzberg.

Følg oss på sosiale medier eller på vår blogg for nyheter om studietur og utstilling.

Mens du venter på oppdateringer kan du kikke på innlegg fra siste studietur til Berlin, eller siste studietur til Spania i forbindelse med Brucstock-festivalen.