Over 65% inn ved høyere kunstutdanning fra Prosjektskolens 13/14 -2 år!

Nesten 80% av søkere til høyere utdanning kom videre til 2.opptak, av disse er over 65% kommet inn ved høyere kunstskoler og akademiene

Også tidligere kull har hatt høye tall for inntak ved høyere kunst -og kunstrelatert utdanning. – Sist i fjor, da nærmest 50% av hele klassen i Bergen kom fra Prosjektskolen!

PS kunstskole er stolte og gratulerer!

Fristen for å søke 1 eller 2 år på Prosjektskolen kunstskole i Oslo er i ferd med å løpe ut. Allerede førstkommende onsdag, 15. april, forventer vi å ta inn neste års kull.
Er du interessert eller lurer kan du gjerne ta kontakt (link), og har du allerede bestemt deg kan du sende inn din søknad online (link).

På denne nettsiden finner du informasjon om Prosjektskolen og dens historie, kurstilbud, studietur og atelier i Spania, stab og gjestelærere, lokaler/fasiliteter og Brucstock-festivalen, eller se bilder av elevarbeider, undervisningen og miljøet.